ابداع فناوري که باتري موبايل را تنها در ۳۰ ثانيه فول شارژ مي کند !

تبلیغات
داستان کوتاه کد موزیک
ابداع فناوري که باتري موبايل را تنها در ۳۰ ثانيه فول شارژ مي کند !

امروزه گوشي هاي هوشمند پيشرفت هاي زيادي داشتند، اما اين پيشرفت زياد يک مشکل بزرگ را براي کمپاني ها و کاربران به وجود آورده و آن مشکل عمر باتري کم اين هوشمندهاي همه کاره است. در حال حاضر تلاش زيادي انجام مي گيرد تا اينکه عمر باتري گوشي هاي هوشمند زيادتر شود و يا اينکه حداقل سرعت شارژ باتري بيشتر شود تا زمان کمتري نياز به اتصال گوشي به برق داشته باشيد.

  سامسونگ در نوت ۴ شارژ سريع را معرفي کرد. با اين ويژگي درصد شارژ باتري گوشي موبايل در مدت ۳۰ دقيقه به ۵۰ درصد مي رسد. اما به نظر شما اين زمان خيلي کارآمد است؟

مدتي قبل دانشگاه تکنولوژيک Nanyang ادعا کرده بود روشي را ابداع کرده که مي تواند شارژ باتري موبايل را در مدت زمان ۲ دقيقه به ميزان ۷۰ درصد برساند. اما امروز خبري جالب تر منتشر شده است. کمپاني اي به نام StoreDot راهي را پيدا کرده که توسط آن مي توان باتري گوشي را در مدت زمان ۳۰ ثانيه به طور کامل شارژ کرد.

رويترز گزارش داده که اين باتري توليد شده اما به علت اندازه بزرگي که دارد در حال حاضر در گوشي هوشمند نمي تواند قرار بگيرد. اما اين کمپاني اين خبر را داده که تا سال ۲۰۱۶ اندازه باتري را کوچکتر خواهد کرد و کاربر با يک شارژ ۳۰ ثانيه اي مدت ۱ روز را مي تواند از باتري استفاده کند.
اين کمپاني از تکنولوژي نانو براي ساخت اين باتري بهره برده و به عبارت دقيق تر از تکنولوژي nanodocts که در اصل مولکول هاي پپتيدي بيوارگانيک هستند استفاده کرده است.





:: موضوعات مرتبط: نرم افزار ، رایانه ، فضای مجازی و ... , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی احمدی
تاریخ : پنج شنبه 13 آذر 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: